sapu tangan hand made

sesungguhnya saya nak cakap...
saya bukanlah seorang yang kedekut ke, berjimat cermat sangat ke,
teliti sangat ke...
tapi sebab saya teramatlah suka dgn keje2 mcm ni...
tu yg semua, kalau boleh buat sendiri...
saya akan buat sendiri...
cuma bunga telur je kna beli sebab saya rase mcm tak sempat dah nak buat sendiri...
ni keje mlm tadi...
saya siapkan towel kecik2 tu dalam 60 pcs...
nak kna beli lagi tu...
walaupun tak cantik tapi saya rase towel tu tetap sweeet je...
lantaklah..
dah itu je idea yg datang dan barang yg ade...
macm riben..manelah saya nak carik tgh2 malm tu kan...
so, guna ape yg ade je...


3 comments:

Wawa_Nadwa said...

cantek!
nnti nk spl0h ye.
=P

Ana Lyana said...

hehe..tq wawa...

ko nak seploh meh dtg umah aku nanti...

CuTeMiUt78 said...

wah.. sungguh rajin.. takpe.. kan sekurang2nya kita berpuas hati ngan hasil kerja sendri

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...