sapu tangan hand made

sesungguhnya saya nak cakap...
saya bukanlah seorang yang kedekut ke, berjimat cermat sangat ke,
teliti sangat ke...
tapi sebab saya teramatlah suka dgn keje2 mcm ni...
tu yg semua, kalau boleh buat sendiri...
saya akan buat sendiri...
cuma bunga telur je kna beli sebab saya rase mcm tak sempat dah nak buat sendiri...
ni keje mlm tadi...
saya siapkan towel kecik2 tu dalam 60 pcs...
nak kna beli lagi tu...
walaupun tak cantik tapi saya rase towel tu tetap sweeet je...
lantaklah..
dah itu je idea yg datang dan barang yg ade...
macm riben..manelah saya nak carik tgh2 malm tu kan...
so, guna ape yg ade je...


Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...