Hepi anniversary 4th

STICKY MODE ENTRY
hepi anniversary sayang...

dah 4 tahun kita kawan kan...
walaupun bagi orang lain..
eleh baru 4 tahun je...
tak heran ponnn...
tapi bagi mama,
tak kisahla selama mane pon...
mama tetap cinta dan sayang pada papa
selama-lamanya..
tak sabar nak jadi isteri papa...
nak duduk sama2...
luang masa bersama2...
masak untuk papa...
basuh baju papa...
gosok baju papa..
jalan2 ngan papa..
semoga kita terus bahagia..bahagia dan kekal bahagia...
mama cinta papa...
Cinta itu seperti sinar matahari,
memberi TANPA mengharap kembali.
Cinta itu seperti sinar matahari,
TIDAK MEMILIH siapa yang ia sinari.
Cinta itu seperti sinar matahari
yang MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..

note : kisah cinta aku dan en.ady mmg penuh suka duka dan tragis...
nantilah kalau ade masa aku citer kat cni...


~~~Love is a never ending feeling~~~

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...