udah udah la tu weiii

sori kalau bahasa agak kasar...

aku bengang betulla ...
tak habis2 lagi orang dok cakap2 pasal Man U ngan Liverpool sabtu lepas..
udah udahla tu kome oiii...
kitorang yang die hard fan Man U pon dah boleh terima kekalahan ni...
yang korang plak sebok2 ngan tak habis2 citer pasal tu knape...
relax la beb...
adat game la menang kalah..
ooo..mgkin korang lega Man U kalah kan..
tu menunjukkan yang Man U susah untuk dikalahkan...
betul tak geng2 Man U...
Kalau player yg profesional kan...
dia takkan sanggup pakat kan ngan team lain utk jatuhkan Man U..
sah sah nampak semua tu untuk kepentingan Team dia sendiri..
konon2 kalau dapat kalhkan Man U...
Team dia akan naik...
abes tu..team lain...???
takkan korang putih mate je dek non woiii....
bagi je jalan mudah utk team tu jadi juara liga ye,..
ish ish..korang ni...
tak betul tu...takkan nak makan sorang kan..

:wink::wink:

note : ketidakpuashatian seorang die hard Fan Man U

updated!!
mesti korang ingat saya hangen kan...
saya taklah emo sangat kan..
tapi org2 yang dengki tu...
ape la...
game dah habis pon...
uishh...lihat saja Sabtu ni Man U lawan ngan Fulham ok...
dah dah...
saya harap orang yg dok kecoh2 sampai hari ni tu...
udah udahla te weiii...=p

ceera, aku bukan cakap ko tau...
walaupun ko minat kat torress tu...
aku takde hal pun...
tarak hal punya...
macam biasa la..
lalat kan...
dengki mendengki tu mmg lumrah dia..hikhikhik

6 comments:

nenekrock said...

wuahhh seramm siott
nasibla aku x gila bola hehehe
sabar eh dear senyummmmmmmmmm peaceeeee =D

Ceera said...

sabor2

kita just fan sajaaa.. buat apa nak kecoh.. dorang yang main pun tak kecoh sangat..

Unknown said...

wohoho sabar ek nana!! jgn mare2 k be cool ok

Sis Lin said...

Torres dgn Gerrard,sape yg paling encem??hehehehe

Anonymous said...

aduh..
sapa yg dimaksudkan tu..
ihiks

Wawa_Nadwa said...

apekah sumua ini?
aku x tau ape2 psl bola.
hehehhee!

yg tau liverpo0l menang itu je.
sabo sabo!
bwk bertendang.
opsss!
hee.
=P

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...