Pertandingan Badminton persatuan Penduduk Presint 11

ok..nak citer pasal saya main badminton semalam...
start kul 2 ptg...
ade game beregu lelaki n beregu pompuan
dan mix suami isteri..
beregu lelaki dah cukup korum..
sekali pompuan tak ckup korum plak aihh..
oh ye, saya hanyalah player import sebab player pompuan tak ramai penyertaannye..
dahla tak ramai..
sekali yg nama dia dah list utk main tu missing plak...
hurmm..tepon tepon tak angkat..

then undi balik..
player pompuan ade 5 tapi import sorang budak utk cukupkan korum..
undi undi..
saya yg kna partner ngan budak laki tu..
budak darjah 6 pulak tu..
adoiillaa...
saya dah mcm malas nak main..
tapikan saya kagum gaklah ngan budak laki tu..
name dia danish..
nasib ko comel dan pandai main..
superb beb..
utk first game saya n danish menang tapi rubber set la..
gilo apo, saya dahla partner ngan budak kecik...
of kos la lawan saya tu asyik attack danish kan..
huh..
utk second game,
weols tak berdaya nak lawan sebab..
first game dahla main rubber set..
pastu rehat 5 minit je...
continue lawan ngan double lain..
mau tak kalah...
caiitt, alasan kan..=p
tapi mmg betul beb...
penat sangat sangat..
lawan lawan lawan dan lawan...
akhirnye saya n danish naib johan dlm acara beregu wanita..
tapi kesian kat danish la...
kat piala dia kan tulis beregu wanita...
padahal dia tu lelaki..
hikhikhik..
apo2 ajelah kan...=p
nilah piala utk naib johan..
argghh..terkilannya tak dapat piala beso tu..

3 comments:

Unknown said...

tahniah akhirnya kapel dak darjah 6 pon bleh menang tuuu


hebat nih leh ganti dato chong wei..hihi

pRincESs_N said...

tu die....atlit2 bjaya ok...

Neeza.Areef said...

terror tuuu !

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...