minum + dating

malam tadi pokcik ni dtg...
saje katenye..
rindu tak tgk muka..
adeiila...padahal baru je ari ahad tu jumpa..
saya dh ckp tak yah datang la..
lagipun esok mmg nak balik shah alam kan..
dalam kul 10 dia dtg...
lepak2 kat mamak depan umah saya ni haa...
sambil tu on9 la...

lagi satu sebab knapa en.ady dtg ...
sebab nak tgk kad kawen yang saya buat spesel tu..
takdelah spesel sngat pon..
buat sendiri aje...
gunting2 n staple2 je..
kan yg biase2 tu pakai kertas A4 kaler2 kan..
yg utk kawann sedara mara..
saya kasik yg spesel sket...
hand made by nurliyana..
hehe..

6 comments:

cikpuanmiera ^__^ said...

hah.. copek sket yeh.. aku nk kad cantek

nenekrock said...

NAK JUGAKKK
yang hand made tuh
=D

CuTeMiUt78 said...

wah.. ni dah kira bagus ni... buat sendri lagi.. akak dulu pun masa kawin. utk member..akak buat sendri je..jimat skit.. heh..heh..heh

Unknown said...

tak sabar tunggu kad kawen korang.. nak yg nana bagi sendiri taw! :p

attyfir said...

kira teror..sis boleh buat sendiri.lagi puas ati.

Hayati said...

akak...
nak jugek kad kawin buatan sendiri 2..
pos mai ipoh blehh...
hehehehe...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...