memang berhantu...

memeng berhantu novel ni...
rase tak nak berhenti bila baca...
bak kate kak vp la...
berhantuuuuuuu....
saya, pagi tadi...
nak g keje dari puchong...ke putrajaya...
setiap traffic light yang lampu nak kuning je saya dah benti siap2..
hikhikhik..kalau tak dulu saya langgar je...=p
bila benti kat traffic light tu, bacalah sket2...
tapi rase kejap je bila lampu dah hijau...
kalau di tunggu, bukan main lama lagi kan...

novel ni lagi sket je saya nak habis baca...
nanti saya review pulak ye...

4 comments:

nenekrock said...

fuyohh hebat penangan "mulanya satu cinta" kena carik jg neh ^ ^

casablanca79 said...

wahh... tengok tajuk pun dah teruja... ni yang nak sambar satu nih...

attyfir said...

ade tgk semlm..tp lom beli..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak carik..nak carik.. pinjam volleeyhh..??

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...