memang berhantu...

memeng berhantu novel ni...
rase tak nak berhenti bila baca...
bak kate kak vp la...
berhantuuuuuuu....
saya, pagi tadi...
nak g keje dari puchong...ke putrajaya...
setiap traffic light yang lampu nak kuning je saya dah benti siap2..
hikhikhik..kalau tak dulu saya langgar je...=p
bila benti kat traffic light tu, bacalah sket2...
tapi rase kejap je bila lampu dah hijau...
kalau di tunggu, bukan main lama lagi kan...

novel ni lagi sket je saya nak habis baca...
nanti saya review pulak ye...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...