lunch

alamak..lunch tadi lupa plak nak tgkp gambo makanan saya...
isk isk camne leh lupe ni...adooiii...
takpelah saya citer je tanpa gambar ye...

pukul 12.30 tgh tadi dah berguling2 saya tahan lapar..
hikhikhik...jgn pecaya ye...
bukanlah berguling2 tapi tak senang dudukla...
terus ajak rozi turun tapau...

Meal saya untuk tengahari :
nasi 1/2 bowl
1 bowl sayur ~ tadi saya amik kangkung
ikan sekor
saya biasa lpas makan mesti nak kudap2...
last2 saya kupas epal sebijik untuk ilangkan rase nasik kat mulut tu...
pastu minum air masak...
perggghhhh..mmg kenyang...
makan lauk banyak saya ari ni...
nasik tu yang kna dikurangkan..

ok untuk lunch setle sudah...
untuk dinner plak nanti...
kna makan sebelum kul 7.00pm
nasi 1/4 bowl
1 bowl vegetables
tauhu/eggs
chicken/fish

lpas kul 7 no kabohidrat should be taken...
sekian...

3 comments:

Unknown said...

wah wah dasat la cik nana mendiet nih

nenekrock said...

adehhh complecated plak den rasa
pape pn kuatkan semangat keh

pRincESs_N said...

chaiyok2.....

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...