fogging aedes

ni hari jumaat ari tu...
ade orang sembur asap utk nyamuk kat umah sepupu saya kat puchong ni...
ingat tak yang dulu adik saya, ijai tu..
yang kna demam denggi tu...
ni mesti ade report kat mpsj ni..
tu yg buat fogging tu kot...
lame gak dia fogging kat keliling umah sepupu saya ni...
dahla saya sensorang kat umah..
tengah masak lak tu...adeiii..tutup api dulu...
nak tanya korang la,
bahaya ke terhidu asap nyamuk ni lame2...?
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...