fogging aedes

ni hari jumaat ari tu...
ade orang sembur asap utk nyamuk kat umah sepupu saya kat puchong ni...
ingat tak yang dulu adik saya, ijai tu..
yang kna demam denggi tu...
ni mesti ade report kat mpsj ni..
tu yg buat fogging tu kot...
lame gak dia fogging kat keliling umah sepupu saya ni...
dahla saya sensorang kat umah..
tengah masak lak tu...adeiii..tutup api dulu...
nak tanya korang la,
bahaya ke terhidu asap nyamuk ni lame2...?
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...