comot n kuning

hey comot..ko buat ape kat kuning tu hah???
kahkahkahkah..
itu macam pon ada ka?
ngehngehngeh..
klako tol tngok perangai kucing2 ni...
nilah kucing2 kesayangan kami sekeluarga...
dari kecik bela ni...
sampai la dah beso gedabak ni...
alahai..geram lak saya tgk si kuning tu tdo...
rase nak picit2 je idung dia tu...
kucing paling lasak yg pnah saya jumpa...
semua dia tangkap...
katak, cicak, biawak, tikus, ular, anjing pun pnah tau dia kejar...
anjing tu yg lari bila kna kejar..
hikhikhik...
dia tangkap bukan buat makan pon...
nak buat main2 je...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...