si pinky

meh nak tayang si pinky ni...
oppsss...saya bukan berlagak yer uols...
saya nak uols jadi judge bape lame saya tahan pakai hp ni..
huhu...
pade sape yang tau hp saya yang lama mane menghilang nye...
korang diam2 sudah...hahahah...saya dah serik nak pakai hp mahal2...
jadik en.ady belikan saya yang murah2 saje...
mmg dia ade offer nak hp baru or second...
so, saya rase utk org mcm saya yang sangat tak alert ngan harta bnda ni,
saya pilih yang second aje...
malas la nak beli yg baru...
hikhikhikhp ni..saya sangat teruja dengan screen depan dia tu...
ingat kan takde bende...
rupanya ade buble2 pastu dia kuar watch tu...
waaa.....
oh ye, hp ni hp sony ericson model Z610i..
siap ade 3g,
harga second RM 300..
beli kat plaza alam sentral...
dapat memory card 1 gb, charger, earphone, cd...

4 comments:

Aduka said...

cantek sgt even 2nd-hand.. sesuai ngan girl.. nmpak girly gituuu.. =)

Unknown said...

wah cantek ar hp nana yg baru nie?? mana cyber shoot nana?? ilang ek??

cikpuanmiera ^__^ said...

oho~~ kan same ngan nset yg aku bawak p sane aritu.. tp nset aku tu kaler itam.. sebijik... skrin depan tu yg sgt bestt~

Ana Lyana said...

cik miera :

uikkk,,aku tak pasan plak hp ko ari tu..same ek...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...