busy yang baru bermula

salam petang semua...
masa taip untuk entry ni saya sensorang je kat opis tau...
yang lain semua dah balik...
ingat nak balik jap lagi kul 7...

mase untuk tulis blog dah kurang la...
sebabnya....
start 3 feb 09 semalam la kan...
saya dah tukar keje...
maksudnya...
kat opis saya ni...keje nya di rotate sesame staff lain...
termasukla saya..
huhu...
dari keje yang saya boleh handle sekejap je..~ maksudnya dah terer la...
dapat plak keje yang lagi bertambah2...
dahla tak tau satu ape pon...
pastu bertambah dari 2 keje ke 5 kerja...
5 tau...senarai tugas baru...
tak masuk lagi keje sampingan tu...
adeiiila...
tapi takpelah...
saya ok je sebenarnya...
cuma kena komitmen lbih sket la...
saya kena kerja sungguh ni...hik=p...

### mmm...esok
cc cakap nak ajak saya lawat tapak untuk buat family day...
dia cakap akan ke belah2 melaka nun n negeri sembilan...
uols ade suggestion tak...
kan dah cerita ari tu kalau pasal tangkap gambor2 ni..
automatik tugas tu jatuh kat saya...
takpe..i likeeeeee...

### tadi jugak saya dapat panggilan untuk induksi umum...
yeayyy...
salah satu wishlist saya akan tercapai nampaknye...
suke******
tapi yang tak best nye,
kursus nye kat INTENGAH..~ INTAN KL, Jalan Ilmu...
dah la kena ulang alik....
nasib baik malam takde kelas...
start 17 - 26 feb 09...
sape yang tak pegi btn lagi, dia akan delay sampai 2 mac...
saya dah pegi btn..hurreeeeyyyy...

### minggu ni saya balik kampung...
untuk booking baju, pelamin dan bagai2 tu lah kan..
ni belah pompuan plak...
umah saya la...
sape nak ikut...

### lpas balik kampung je,
ari selasa tu kna hantar adik saya aka kak yang...
yang dapat PMR 8A tu
ke MRSM Gemencheh, Negeri Sembilan....
dia dapat sambung kat ctu plak...

huhu....
demikianla...schedule saya sepanjang bulan feb ni...
padat dan duit poket pun akan nipis...
hurmmm...
itu saje...

p/s : time keje tak dapat nak apdet blog sebab busy pastu nak study lagi...
study tugas, tugas tugas...dan tugas...baru....
jaga diri semua...


3 comments:

yada said...

yana... d'limau nipis tu best jugak.. tengahari best.. :) area2 situ makan nasi tengahari.. yummy!

eh, ive set my blog to private, tatau la yana ada baca blog kita ke tak, hehe, but i do link urs la..

mail to me ur blogger mail for invitation:

nur.huda.ab@gmail.com


daaaa!

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

yana,
cuba search kat tiara beach resort port dickson...
menarik tau tempat tuh...

try ler...

attyfir said...

takpe dik..dulukan yg mana penting..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...