tag new year 2009

salam ceria semua di pagi rabu ini...
pagi2 ni tak busy sangat...
dan pagi ni juga nak siapkan tag semalam yang tak siap2...

Rules : Once You’ve Been Tagged, You Are Supposed To Write A Note With 16 Random Things, Facts, Habits, Or Goals About You.

1. Nurliyana ni peramah orang nye...

2. saya dah bertunang dan akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi...hehe...bila tu... tguuuuuu saya umumkan kemudian...=p

3. suka makan, makan dan makan...but lately ni kna kurangkan makan sebab tut tut tut tuttttt..anda semua paham kan...

4. anak sulung dari 5 adik beradik ~ 3 perempuan n 2 lelaki

5. saya mempunyai hobi baru iaitu blogging...best rase nye kongsi pengalaman hidup di samping dapat ramai kawan...

6. ramai kawan baik...

7. makanan fav saya..saya suka makan laksa penang dan bihun goreng..

8. harta yang paling saya sayang ialah laptop saya...

9. sensitif sket saya ni...

10. suka merajuk ngan en.ady...

11. bakal mendapat husband yang suka membebel...uuuwaaaaaa...nak buat cmne..kate sayang kan..

12. saya seorang yang bersederhana....

13. adik saya, kak yang dapat PMR 8A ari tu...~ hiks :p ni pon kna bagitau ke..hahhaa..

14. impikan keluarga yang aman bahagia...

15. idamkan rumah sendiri dan kereta sendiri...

16. hari2 dok menghitung hari...bila nak kawen...~lalalalalalalalal...

ok..selesai sudah tag yang pertama...

second Tag

  • do not copy answer
  • the tag question must be 100% the same
  • tag people after doing tag
1. sis lin 2. erieq 3. kak mal 4. dikyatt 5. fiza 6. yanti315 7. kak rinna 8. yutatz 9. cencorot 10. widydib


1.how do u know 1?
blogger tegar...


2.what would u do if u never meet 2?
takperla..kalau jumpa lagi best...


3.what would u do if 3 n 4 dated u?
lom pnah lagi jumpa ngan kak mal..dikyatt..lamer nye tak jumpa yatt...


4.would 5 n 6 make a good couple?
pompuan lorr...


5.do u think 7 is attractive?
comey n gebu..i likeeee


6.do u know anything about 8's family?
kawan mase diploma dulu..bila masing2 dah habih blajo, barulah nak bertegur sape..hiks :p


7.tell me something about 9?
ye...dia pon kawan mase diploma dulu dan satu negeri ngan saya...perak best!

8.what language does 2 speak?
malay n english kot...maybe...


9.who is 3 going out with?
erk...dia dah kawen..so, ngan beloved husband dia la..


10.how old is number 4?
around 23 kot...kalau salah betulkan yatt...:)


11.5?
mmm..tak pasti la...selalu sembang kat YM tai tak tau umo...hahaha


12.who is 6's favourite singer?
yanti....ape lagu kesukaan mu...blur...


13.7?
kak rinna pon...aper lagu kesukaanmu wahai kak rinna


14.is 8 single?
yes..but not available...:P


15.what's 9 last name?
first n last..fareezan =p


16.would u consider being in a relationship with 1?
she is kakak yang sangat baik,..
adik n kakak la...

17.which school does 2 go to?
area cheras kot..hehe


18.what do like about 3?
empoi jer... hapy go lucky


ok selesai sudah tag ku....sape yang tersenarai tu silalah buat tag yo...

1 comment:

Unknown said...

wah selamat akak xkena tag..fuhh

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...