shida oh shida


hari rabu bersamaan 21 jan 09...
satu kezutan buat saya dan rakan2 opis yg lain...

tetiba hp saya berbunyi...

saya : hello...
shida : hello kak yana...shida ni...
saya : shida..., ape kabar...
shida : baik..ok je...kak yana, amik shida kat bawah...
saya : hahh!!! kat bawah...bawah mane??
shida : ala, kat lif blok utara yng selalu kitorang turun tu...
saya : shida ni biar betul ade kat bawah ni...tak caya lah...
shida : iyeee..betul...kat bawah...amik shida tau..sekarang....

saya pun turunla kat lif blok utara tu...
yaa...mmg betul shida ade kat bawah..
saje datang nak melawat opis lame...
dia cakap, dia dari KLIA..
teman husband dia g buat urusan ape ntah kat KLIA nun...
tapi pahamla, sebab husband shida aka aja tu tokey ladang...
mesti urusan pekerja asing kan...

shida lepak tak lama..
adela dalam 30 jam jugak..
sebab husband dia tgu kat bawah...siap dah hantar2 msg dah suh turun cepat..
ala..terbayang2 suara shida mase shida ade kat opis dulu...
macam ade je shida kat opis ni...
tapi hakikatnya...
shida dah takde...
dah tukar ke kastam Ipoh..
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...