sendiri design sendiri dapat

hai uolss...puas ke korang bercuti...
saya puasla gak bercuti tapi nak stat keje balik tu yg malas...
kan kan kan...oklah berbalik pada citer tajuk di atas...
kan jamuan yang meraikan ari tu kan..
saya adalah salah sorang yang diraikan...
bufday saya 22 oct ari tu kan...
yang diraikan bufday nye dari bulan 9 sampai 12...

kad ni dibuat last minute ok...
ingatkan ade orng lain yang buat...
tapi last2 saya gak yg kna buat...
tapi takpe, saya suke je...yg pntng tak cantik jgn marah arr...
mmg tahun ni kelab wang awam kasik brooch utk yg pompuan nya..
yg lelaki nye, dorang kasik mug...
tu utk tahun lpas la...
tahun ni, tak tau dorang nak kasik ape..
tak dapat nk risik2 lagi...=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...