muka ku penuh kek

hahahhahahahahahaha...
muka ku penuh kek tu en.ady yg cakap ek...
hehee
sampai2 aje rumah...
dah lepak2 jap, abg gee tanya...
" nana, ko dah sapu ke kek ni kat muka ady?"
kahkahkahkah...
lpas abg gee tanya je terus saya capai krim kek yang ade lebih tadi sapu kat muka en.ady...
hahahahha...papa dh kena....hiks=p
nasib baik takde serangan balas...
so saya pon amik kesempatan la sapu krim kat muka dia betul2...
tgk tu, dia buat tak kesah je...
terus main game kat laptop tu..
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...