limau oh limau

nak raya cina ni...pesta limau pon bermula la kan...
pegi jela mane2, mesti nampak je sayup2 dari jauh kaler2 merah kan...
kotak limau la tu...
tak ketinggalan la kat opis saya ni...sori gambar tak memuaskan sebab dorang ni mmg susah nak diajak bergambar...
exspecially cc (chief clerk) saya tu...
hihihihi...
susah beno nak tangkap gambo cc ek...dush kang..cc cakap limau ni dari TMK II ~ Timbalan Menteri Kewangan II
ala..nama nye saya tak ingat aahhh...
maklumlah ramai sangat name beso2...ish..
tgk tu..bape banyak saya telan limau ni...
makluman..saya ni mmg penggemar limau ok...
letakla banyak mana pun, saya otomatik akan habiskan ek...
yg belom makan ade lima bijik, yang dah makan hehe...
bape bijk semuanye uols...
lom lagi yg dalam laci..hihihi...
sedapnya limau kan...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...