limau lagi...

ari jumaat ari tu, opis saya dapat lagi limau...
hikhikhik..kali ni dari sape ntah...
risau jugakkan,
yelah sesape yang keje gov ni, dia paham la kalau kita terima ape2 hadiah dari orang,
boleh dikenakan tindakan tatatertib...
dalam maksud yg lain, amik rasuah la kiranya...
tapi tulah persepsi orang...padahal org tu ikhlas nak bagi...
ntahla...yang pnting hati2 je...
kalau org nak bagi hadiah, suh je dia terus bagi kat ketua jabatan je..
saya orang nak kasik, saya amik je...
dah tu fav saya..kehkehkeh...
ade sesape nak bagi saya limau tak...???
hahhahaa...

3 comments:

dakgilachoc said...

limau owhhh limau..bak sekotak..sis lum dapat limau lagik..uhuk2..:(

Sis Lin said...

dpt jgk limau wooo...lukam tu,mmg bgus utk vit-C dlm bdn,tp jgn mkn berlebihan ek..

Bro Framestone said...

office kite penuh dgn limau nie

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...