limau lagi...

ari jumaat ari tu, opis saya dapat lagi limau...
hikhikhik..kali ni dari sape ntah...
risau jugakkan,
yelah sesape yang keje gov ni, dia paham la kalau kita terima ape2 hadiah dari orang,
boleh dikenakan tindakan tatatertib...
dalam maksud yg lain, amik rasuah la kiranya...
tapi tulah persepsi orang...padahal org tu ikhlas nak bagi...
ntahla...yang pnting hati2 je...
kalau org nak bagi hadiah, suh je dia terus bagi kat ketua jabatan je..
saya orang nak kasik, saya amik je...
dah tu fav saya..kehkehkeh...
ade sesape nak bagi saya limau tak...???
hahhahaa...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...