ke empangan Sungai baru

kami dah sampai kat Empangan Sg. Baru...
jauh woo jalan kaki...ade la dalam 5 km jauh nye...
tempat bela ikan...
ade ikan patin, ikan talapia...ikan keli...
sempat gak kak shima membeli ikan patin 2 ekor RM 10.00..
semalam dah masak tempoyak...
ade lagi balance ikan patin tu...yg tak masak lagi..
nak balik tu, ader la sekor beruk ni asyik nak kejar pompuan je...
lelaki dia tak kejar pun...ish ish..
dahla betina...siap ade anak lagi tersangkut kat badan dia tu...
nak ngorat pompuan lak...ish ish...
balik kitorang naik bas la weyyy...
tak larat nak balik jalan kaki lagi...
penat penat penat...
kitorang balik dalam kul 4.30 cam tula...
lame gile kan kat dalam tu...
tapi best la...
harap2 turun la berat saya pas ni..
hahaha...
tu boleh gak kira cam jogging berjalan kan uols...
hehee...
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...