katakku yang cute

"Emy, ko tgk...aku tak dapat carik katak ko...
aku dapat katak yang lain...
hahahhaa"
hikhikhik..katakku yang comel...
didy ~ ntah nape saya dah start panggil dia didy plak...hiks=p
katak tu didy yang bagi...
sebab kes nak pujuk saya la..
dah janji ngan saya nak g giant putra heights tu, alih2 dia g ngan abg gee n kak shima plak...
dia cakap saya lambat, tau2 ajelah balik keje kul 6++ ni,
ofkos la jammed kat tol USJ tu...
sebnarnya saya tak kesah ape pun...
tapi dia ingat saya merajuk...
tu yg dia belikan katak tu...walaupun kecik, tapi saya sangat sukaaaaa....
comel je....pandai didy pilih...cakkk!!..
abaikan saya yg sungguh serabai itu...
thanks papa aka didy...

5 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

haaa..update pon..
hiks..mmg comel katak tuh..
pandai dia memujuk ek...

bile kite x ngajuk dia pujuk..
bila ngajuk, x reti lak nk pujuk..
org laki mmg cm ni kan..
hiks

attyfir said...

mmg comey..kalo fir tgk..msti nk nie

fazemy said...

Wah comel..comel..bestnya merajuk bleh dpt katak. seb baik member ko tak bg katak betul. baru melompat.

yada said...

yana, tu la duk komen2 katak, trus dapat katak..

hehe :)

Unknown said...

alolo manje nye nana di samping didy..kekeke

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...