jalan2 ke sunway

lepas lepak2 kat summit...weols bergerak pulak ke sunway pyramid...
jam dah kul 11.30 macam tu...
nk jalan2 je...nk masuk ofkos la tutup kan...
kitorang pusing2 je kat luar...
haaa....ni gambar yang sangat2 misteri....
saya pon tak taula mane pegi kpala dia...
padehal mase tu saya terang2 nampak kepala dia amoi tu pakai baju pink n ikat rambut...
meriah sebab nak sambut tahun baru cina kan...
nampak tak kpala singa tu...
p/s : tak masuk habis lagi bangunan sunway pyramid yg siap tu...
kalau tak silap ade jaya jusco tu kan...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...