celebrate lagi

dalam perjalann dari kuala pilah nak balik ke umah saya(putrajaya)..
saya cakap kat en.ady...
"papa, mama tak puasla nak celebrate lagi bufday papa..
mama li kek lagi boleh? pastu kita makan kat tepi tasik kat PICC tu...
nak tak??"

en.ady cakap...
"papa on je..."

then saya ajak g baker's cottage kat presint 8 tu...
nak g beli kek la...
saya mmg suke beli kek kat ctu..sebab sedap..mmg sedap...then, weols g berkelah lagi kat Kompleks Sukan Air Putrajaya...
mmg cantik pemandangan kat cni...ade citer knape saya beli kek ni...
tahun lpas...saya beli kek ni jugak utk en.ady...
lpas beli kek ni, saya ngan en.ady g balik k.pilah..sebab nak sambut kat sana...
akak dia dah masak banyak...ala macam jamuan kecik2 aje...
kan kena lalu kat bukit putus kan kalau nk g k.pilah...
saya tak tau la pulak kek ni dalam dia ade aiskrim...
habis roboh keknya...
uwaaaa.....
tapi boleh makan lagi la..cuma dah tak cantik dah...
klik sini kalau nak tgk kek runtuh tu...hiks :p
hah..kali ni, weols terus makan je..tak bawak g mane2 pon kek tu...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...