salam maal hijrah 1430H & selamat tahun baru 2009


salam maal hijrah dan selamat tahun baru buat semua yang menyambutnya...
azam tahun baru????
mmm...banyak wish list dalm kepala otak ni...
tapi yg ni jer dulu yg saya nak fokuskan..hehe..
nak kawen..hiks:p ni sudah tentula tahun depan..
pastu nak sah jawatan n nak amik exam KPSL n PTK...
pastu nak naik pangkat cepat...hehehe....
harap2 tercapaila azam saya ni kan...

ok ok saya dah idea nak tulis wishlist saya untuk tahun 2009 ...

~ azam tahun 2009 ~
*******************
1. saya kena kawen gak tahun 2009 ni sebab umo dah 25 tahun
2. hidup bahagia di samping family tersayang
3. nak setlekan kursus induksi umum utk sah jawatan
4. dah sah jawatan, nak amik exam KPSL n PTK ~ utk naik pangkat la tu...
5. tak mo sedih2 n gaduh2 lagi ngan en.ady...bak kate wawa no more drama 'airmata' :p
6. belanja berhemah mengikut keperluan.."owhh mampukah aku"
7. kumpul harta sikit2 nanti jadi la banyak...
8. kawan2 ramai...

******************

syukur alhamdulillah.. azam saya waktu tahun 2008 dah ade yang tercapai...
satunye, dapat keje tetap...yg blh menjamin hidup saya nanti...
dua, hubungan saya n en.ady bertambah kuat dengan ikatan pertunangan pd bulan Feb 2008 yg lalu.
tiga, dapat meningkatkan prestasi kerja yang sangat tinggi ~ ni bukan bodek bos ok...dia yg bagi markah LNPT saya tinggi..LNPT ~ Laporan Penilaian Prestasi Tahunan..
empat, adik saya dapat 8A dlm PMR...penat tau marah2 dia suh baca buku...
lima, tiada lagi org ketiga antara saya n en.ady...syukur...
semuanya berjalan lancar...

SELAMAT TINGGAL 2008 YANG PENUH KENANGAN............

6 comments:

Anonymous said...

Best regards and Happy New Year from Spain!

said...

salam tahun baru 2oo9

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::

Hayati said...

selamat tahun baru ye kak..semoga tercapai ape yg di impikan.

Unknown said...

wah siap wat list lagi tu yer.. hebat nie!

mudah2an sume terlaksana yer..

pRincESs_N said...

epy new year yunk...

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have were times of hardship when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never thought that there weren't any need in big starting capital.
Nowadays, I'm happy and lucky , I started take up real income.
It gets down to select a correct companion who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real deals, parts and divides the income with me.

You may get interested, if there are such firms? I have to tell the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
[url=http://theblogmoney.com] Online investment blog[/url]

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...