perkahwinan ala-ala india...

opss...ni bukan ala-ala india dah yer...
dah mmg macam india...
mmm..dimaklumkan husband makcik saya aka ucu...adalah seorang yang berketurunan mamak...
maka ramai la sepupunya di kalangan mamak n ader juga bangsa india yang blom convert Islam lagi...
ucu saya cakap kalau nak tgk perkahwinan org mamak jomla ikut...
saya pon g la...teringin gak nak tgk kan..mcm maner org mamak kawen ni...
aper pamdangan uols tentang gambar kat atas ni..heheheh..sungguh misteri kan...:)
saya pon tertanya-tanya ni...
saper leh tolong jawab...heheheh
majlis ni diadakan lebih kurang ajer dgn kenduri org melayu..
ader air sirap..hahahha...taklah..
ader lagi yg sama...ayam masak merah pon...hikhikhik...
tapi mmg sedap masakan dia...
samer cam org melayu..ader pelamin...
yg tak syoknyer..cepat sangat org penanggah tu kemas meja...lom kul 11 lagi dorang dah kemas...
malam tu temanya aderlah kaler pink...
dan saya amat menepati tema ok...:) peace!
cantikkan pelamin dia...
sesi memotong kek...
yang saya tak paham..knapa baju pengantin tu kaler biru...kan...
maser ni mmg saya terkejut giler...
maunyer tak...benda tu meletop betul2 kat telinga saya..hihihi...
saya tak knal pon ngan dorang ni...
hehehhe..sajer jer dtg makan...:P
budak2 ni cantik...tapi yang kulit putih asyik masam ajer....naper ntah...
ok lepak2 dalam sejam..pastu kitorang pon balik...
balik dgn perot yg kekenyangan...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...