menderma darah

hari khamis ari tu, sempena dgn hari kualiti kat MOF ni,
telah diadakan kenpen derma darah..
hahaha..klako time ni...siap suh kawan tu tinggalkn wasiat...hahaha...
saya tgh pk lagi nk derma ke tak mase ni...
tgk dulu..layak ke tak...saya layak...
akhirnya...ni maser amik darah utk tau kita ni jnis darah ape...
saya darah B yer uols...
kna tgu turn jap...adooii..ngeri plak tgk si nurul ni kna cucuk tdi..
dayana pon derma darah jugak...
bersiap sedia...dup dap dup dap..alahaii...
tapi mash mampu tersenyum..hiks:p...posing dulu yeahhh...
nurse ni blh tak jumpa urat saya...
adooiilaa...bila nak derma tak jumpa urat pulak...
sabar aje la...dia kate salur darah saya sempit sebab tak buat kerja berat2...
aik...bukan ari2 saya kerja kuat ke?
hehhehe..tak pon saya terlalu gemuk...
uwaa...
disebabkan salur darah saya sempit, jadi saya tak dapat derma banyak2...
satu beg tu 350 ml...tak penuh pun...
hrmm...nak buat mcm mane kan...
nurse tu pon cakap takpe..
lpas dah derma ttuu, dia suh duduk dulu minum air milo ngan makan roti...
ni bekas kena cucuk tu..adooiii...sakit la..
lemah rasernye badan...
mungkin tangan saya raser sakit sebab amik tak habis tadi...
pastu salur darah pulak sempit...
pas ni kena pk gak 2-3 kali nak derma atau tak...:P
mase nak balik opis tu, ternampak plak mamat dua org ni..,
staff seksyen sebelah aje...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...