jumaat ~ 28 nov 08

hari jumaat ~ 28 nov 08
saya pakai kemeja sebab ingat nak pakai ngan tudung syria tu kan...
tapi bila dah pakai..macam tak kna plak...
last2 saya amik anak tudung dia yng coklat tu saya pakaikan dengan tudung itam yang ala2 syria tu jugak...
habis cerite...hehhee..
ok tak uolssss....
ari jumaat tu jugak saya angkut terus adik saya g opis sebab balik dr keje tu terus nak gerak ke umah sepupu saya kat puchong...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...