jumaat ~ 28 nov 08

hari jumaat ~ 28 nov 08
saya pakai kemeja sebab ingat nak pakai ngan tudung syria tu kan...
tapi bila dah pakai..macam tak kna plak...
last2 saya amik anak tudung dia yng coklat tu saya pakaikan dengan tudung itam yang ala2 syria tu jugak...
habis cerite...hehhee..
ok tak uolssss....
ari jumaat tu jugak saya angkut terus adik saya g opis sebab balik dr keje tu terus nak gerak ke umah sepupu saya kat puchong...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...