Jemputan perkahwinan~20 dec 08

serius cakap, kad kawen ni sangat cantik dan kreatif...
sesungguhnya, saya punyer konsep pun macam ni jugak tapi kaler lain la...
tapi..ishh..macam nilah saya punyer kad nanti..
satu dah siap dah..saya buat sendiri ajer...
saje simpan buat kenangan...
luper plak nak cite,
ni kad jemputan kawen anak akak kat opis saya ni..
kak milah, anak dia nak kawen dah...
20 dec 08 kat seri kembangan...
malangnya, saya tak dapat nak menghadirkan diri sebab saya kna ikut en.ady balik kampung Pahang...
maaf yer kak milah...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...