beraya-raya

hahahha..caption tak bleh bla...
sebenarnya takder mood langsung nak beraya ni...
tapi dah org ajak g umah sedara kat pasir Salak nun...
saya pon ikut ajerlah...
saya angkut semua adik2 pompuan saya
sepupu saya yang baik ati..hehehe...up sket kat nor..kuikuikui...
me with adik bongsu~ika..pandai dah pakai tudung kalau g maner2,..hehe
sinilah rumahnya...saya panggil mak we seberang jer..
mak we ni kakak kpd ayah saya...
umah dia kat kampung bandar Tua, Pasir salak...
anak2 dia mmg ramai..tu yg penuh laman umah mak we ni...
abg faizul tgh basuh perut kat tepi sungai perak ajer...
hahaha...lpas makan kenala basuh pinggan kan..
kena jaga reputasi anak dara laa...
ahahhahaa...
name anak sepupu saya aper ntah nama dia...
yang saya tau sofea je...
grrrrrr...*x suke name sofea..nyampah...:p
tapi taklah saya tak suka kat budak ni...
teramatlah suke sb putih melepak giler budak ni...
hehehe..comel kan...
saya panggil pia jer...
bapak nya yang abg faizul yg tgh cuci perut tadi...
hehehe...encem wooo..nasibla ko dah kawen..hiks :p

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...