selamat pengantin baru abg aril & In aka cik embun

selamat pengantin baru buat Abg Aril dan In aka Cik Embun...
dua-dua ni senior saya maser blaja photo kat uitm perak dulu..
hihihi..sejak bila ntah dorang ader affair ni...
tup tup kawen...
gambar2 ni saya amik dari opy..
senior saya jugak maser kat itm perak dulu...
opy.., aku ciplak gambaq hang na....
nak tgk hasil2 kerja dia as a photographer...
klik sini...
( opy, aku siap promote fotopages hang ni...buat2 tak paham lak..hihihi...:P jahat aku ni...)

aper2 pun tahniah la abg aril ngan In...
semoga bahagia hingga ke akhir hayat...

sempat lagi g makan KFC kat Teluk Intan tu...
Kfc tu tempat kejer lama saya tau maser baru lpas abih SPM..
kalau saya ader kat ctu, konfirm deme ni dapat makan free...

1 comment:

nenekrock said...

so sweett kan honeysour bila lagi hehehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...