joging joging

mcm biasa..pagi2 harus tempek muka sendiri dulu.
hahahha..boleh kah???
jom joging joging..uii dah lamer tak fit kan badan ni..huhu..
posing wajib kan..
ader yg esok cakap ni bukan g joging ni..tapi bergambar lebih..
hikhikhik..kater blogger tegar kan..hiks :p
tapikan..uwaaa..saya dah tak larat lagi nak lari lamer2..
pancet wooo...
sekejap jer lari pastu benti2...
tak macam dulu lagi...adooiii..
tengok tu...dorang dah tinggal saya...
kalau ijai takde kan..mesti en.ady tu tak tinggal saya sensorang..
mentang2 ader geng..ooo..papa..tinggal mama ek...majuk arr macam ni..
hiks :p sambil tgu saya jalan, dorang lepak kat cni...
tak larat arr nak citer..jom layan gambo ajer lah ek..
dorang tinggal saya lagi..uwaa...tape2..
hahahha..dah tercabut scarf tu..panas..
sempat gak saya snap pic ni....
haus haus...
ok habis dah...
lpas joging tu weols g masuk kat PKNS jap..
nak sejukkan badan...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...