donat n karipap

balik dari Tanjung Gila tu, weols g umah ucu saya kat port klang..
ala tempat biasalah weekend2 ni..
saya kat 2 rumah ni jer kalau weekend...
umah abg gee atau umah ucu...

malam lpas sampai tu saya letih giler...
tido jer dari pas maghrib tu sampai la kul 10.30 mlm...
tapikan sebenarnya standby utk tgk game Man U lawan Aston Villa...
hahahhaha..
nak tgk bola la kekdahnyeee..hikhikhik
malam tu tak sempat nak snap pic...
huhu..konstrate nengok bola...hihihi

oppsss..dah lari dari tajuk ni...
kuih donat n karipap tu ucu saya buat untuk bowling tournament si along kecik...
along kecik tu anak dia yg sulong la...
opis along kecik buat tournament bowling..
of kos la ader makan-makan bagai kan...
so, dorang order kuih donat n karipap untk minum petg...
pagi2la saya dah bangun ngadap kuih2 tu....
nak tolong ucu..sian plak buat sensorang..
padahal malam tu saya tdo kul 4 pagi weyyy......
ade dei deiii...huaarrggghhh..ngantok...
seee..baju tdo lagi ni tau...
hahahha..lommandi lah tu..hiks:p
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...