umurku menjangkau setahun lagi

hari ni umurku menjangkau setahun lagi...
huhu...
24 tahun dah saya hidup kat dunia ni...
raser sekejap jer...
macam baru semalam saya lahir, saya habis UPSR, PMR, SPM...
study kat Uitm...
betunang..nanti tak lama nak kawen...
huhu..sungguh pantas masa berlalu kan...

banyak juga impian saya selama ni dah tercapai...
ader juga yang belom...
yang pasti untuk diri sendri...
saya dah boleh berusaha sendiri carik duit sendiri...
tanpa perlu bantuan ibu dan ayah lagi...

impian yang akan datang malu plak nak citer kat cni...
nanti saya pkir2kan ek...

anyway, thanks to orang2 yang wish bufday kat saya ari ni...
paling awal ialah adik saya~kak yang...
tepat 12.01 tgh malam dia anto msg kat saya...
maser tu saya dah tido la...
hiks :p

msg kak yang :
"Epy bufday along. moge panjang umo n murah rezeki. wish u luck in life. k'yang sayang cangat kat along..."
( huhu..terharunya along...thanks kak yang )

kul 1.33 am:
kak irnie aka ibuafiqah hantar plak...
"Happy bitrhday!"
( thanks kak irnie...aik..tak tido lagi ke..? dah kul 1.30 pagi ni)

pastu masa saya sampai kat parking opis pagi tadi :
dapat msg dari rozi:
"Hepi besday kawan..semoga pajnag umur n murah rezeki..senyum sokmo!"
( thanks rozi...sayang ko...paginyer ko anta msg...kul 6.41 am)

kak ila aka jivebumz pun anta pagi2 jugak :
"To adikku sayang, hepi bufday 2 u..mga panjang umur n murah rezeki n cpat2 kawen n dapat baby :) may Allah Bless u.."
( thanks kak ila...cayang kak ila...muuaahhh)

dalam kul 8.32 am:
kawan lama saya..zetty hayat plak anto wish:
"Hepi bday my dear fren. smg panj umur n murah rezeki. may allah bless u. Frenship lasts forever. luv u muah..."
( thanks zetty...love u too..muaahhh)

kul 9.26 am :
sepupu saya aka Yong aka ain;
"Happy bday k nana..semoga panjang umor, murah rezeki, n bahagia selalu..may allah bless u.."
(thanks ain...ujung minggu ni kita jumpa ek...)

maser breakfast tadi kat pantry...:
dayana n nor...
"hepi bufday kak yana..."
( thanks yana n nor...sayang korang)

mesti tettanya2...en.ady tak wish ker kan...
en.ady punyer wish awal2 lagi dia dah bagi...
hiks :p
panjang sangat wish dia..malas nak taip...
takperlah saya simpan jer dalam hati k...

APDATED!!!
hehhee...saya tulis custom message kat ym tu..
sila nyanyi lagu hepi bufday kat saya...
heheh..
ramai yang ym kat saya..

antaranya...
kul 11.34 am..
ecah PA bos saya...
"hepi bzday!!"
(thanks ecah..)

kul 11.36 am...
dari yanti...kawan fotopages saya...
HAPPY BIRTHDAY ANA,11:36

SEMOGA PANJANG UMO11:36

N MURAH REZEKI

( hehe..siap print ym tu...thanks yanti...pastu yanti cakap month samer ngan adam, anak dia yg bongsu..06 oct yag lpas...batu nak celebrate sabtu ni..siap jemput lagi...tapi maaflah yanti, ana tak dapat pegi..sebab this week ana balik kampung..cousin ana bertunang..sori yanti..)

tak luper teman blogger saya..lin:
happy birthday to honey,smga pnjang umur/d mrhkan rezki k...
( thanks lin...)

4 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

akak baru tidokan fiqah lerrrr....
huhuhu...
semoga bertambahnya usia bertambah lg kematangan dlm diri anda yerrr!!!chayok2

Hayati said...

k.nana...hepy besday to u...
smoga pjg umor n dimurahkn rzki...
cepatt kawinn ye...

Wawa_Nadwa said...

epy birthday.
smoga pjg umo. murah rezki n dikurniakan kesihatan yg baik.
n semoga cpt kawen.
jgn lupe jemput tau. hiks!
=)

Unknown said...

hepi bufday lagik yer.. moga ceria 2 sokmo..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...