Plan B, Ipoh

Citer ni dah 3 tahun berlalu... hahahahha...
Tapi terperam je kat dalam draf.
Jom lah kita mengarang sikit... =p



Plan B kat Ipoh ni jadik tumpuan insta2 femes untuk buat ootd.
Dorang lawa je kalau amik gambar kan, aku? haukkk hahaha...






































Gambar makanan takde sebab masing2 lapar kot masa ni hahahha
Langsung tak teringat nak snap gambar makanan... =p



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur Izzara Dania ♥ Nur Iman Dania ♥

No comments:

Plan B, Ipoh

Citer ni dah 3 tahun berlalu... hahahahha... Tapi terperam je kat dalam draf. Jom lah kita mengarang sikit... =p Plan B kat Ipoh ni jad...